Semiha89 Vakit zaman gecmiyor bazen heyecan bazen kaygı olusuyor bebeğime kavusacakmıyım diye. Sizler neler yaşıyorsunuz.
Bayanpanik Semiha89 Ben de dün keseyi.gordum 5+2 deyim. Mutluluk stres kaygı hep bi arada🙄 tam olarak ne zamn rahatlarız acaba😏
Adagel Semiha89 canım daha dün 5 haftalıktım ben de sanki 12. Haftaya girdik bugün. Bir an zaman geçmiyor gibi hissediyorum 12. Haftayı görünce nasıl geçti diyorum. Duygular çok karışık 🤗
Semiha89 Bayanpanik bende yarın gidicem ilk kontrole inşallah güzel şeyler görür ve duyarım. Senınle aynı gun ilerliyoruz nasıl gidiyor bulantı halsizlik basladı mı?
Sslnry77 Evet ya ilk gebeliklerde böyle sanırım 🤭 4.haftada öğrendim şimdi 11deyiz, sürekli bi evham halindeyim, kasıklarım ağrırdı her gün hafif hafif bugün ağrımıyor mesela niye ağrımıyo acaba diye düşünüyorum 🤔 sürekli bisey olacakmış korkusu.. Çevremde hep düşükler , kürtajlar duyuyorum bazen burda da okuyoruz ondan oluyor herhal🤷🏻♀️ Zaman çabucak geçsin🙏🏻😊😊
BeybininAnasi Biz eşimle ilk öğrendiğimiz zaman yol çok uzun gelmişti. Nasıl geçecek 9 ay diyorduk ama 20.haftayı bitirmek üzereyiz 😊
Bayanpanik Semiha89 bulantı yok diyebilirim ama halsizlik var. Biraz da kullandığımız ilaçların etkisiyle
Selvi_nazo Semiha89 valla bende mükemmeldim o haftalarda guzel guzel gezip dolaşıyordum yalnız 27 haftaya geldigimde rahim agzi kisaligim oldu 30 haftaligim suanda yatiyorum hastahanede açıklığım var 3 cm uyusam bile korkuyla uyuyorum suyum gelicek diye aman dinlenin
Sslnry77 Esin25 adet olmam gereken gün kan vermiştim canım başka birşey için orda betam 524çıkmıştı. Sonra İki gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. Benim düzenlidir hiç şaşmaz dı o yüzden hemen anladım😊
Mrwmrw Esin25 adetim gecer geçmez öğrendim,hemen test yaptım,doktorumu aradım 1 hafta sonra gel dedi yani 5+1 e denk geldi,o zaman gittim