Sevdasede hayr yaptırmadım sonuç ne olursa olsun kabulüm dü.
Tevekkül olup beklemeyi tercih ettim bu riski söylediği zamanda emin olun yine 1 ay cok sıkıntı yaşadım ama atlattım şükürler olsun rabbimden gelen herşey başım gözüm üstüne dedim ve bekliyorum😊testi yaptırsakta yüzde yüz sonuç asla alamıcaz rabbimden başka kimse bilemez