Sevdasede
Banada aynısını söylediler şuan 26 haftalık gebeyim amniyosentez biliyorsunuz ki cok riskli bebegin ölme durumu düşük vs gbi
Öncelikle şunu kendinize sormanız gerek bence eger bebeginiz sendromluysa aldıracakmısınız yoksa onu her haliyle kabul edip kanımdan diyip bakacakmısınız bende o süreçlerden geçtim sabır ve şükür edip bekliyorum çünkü o benim evladım her ne olursa olsun onu doğurmayı istiyorum bu yüzden birşey yaptırmadım
Amniyosentez dışında bide kan yoluyla bakıyorlar sonuç amerikadan geliyor buda sadece özel hastanelerde 2000-3000lira arasında yapılıyor
Rabbim hepimizie sağsalim doğum yapmayı nasip etsin