Elif_murat Suracmlc yaa resmen aynı şeyi yaşamışız 😂😂 cümlelerinize noktasına kadar katılıyorum. Ben de yattım ama inşallah gece ağrıya uyanırım diye dua ede ede yattım ama şu anda uyanığım. Resmen ağrım olmadığına üzüldüm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤭🤭🤭
RabiaYusuf Yaa bende 37+6 haftalik hamileyiim dun bebegi vajinamda hissettim resmen sanki ikinsam dogurcaktim. Karnimda sertlesiyor ama sanci manci yok🤷🏻♀️
Suracmlc Kızlar sancılarım doğum sancısıymış git gide arttı sabah hastaneye geldik çok aşırı ağrı çekiyorum son raddesindeyim ama açıklık yok bebek kanala girmemiş üstelik çatı muayenesi olamıyorum tir tir titriyorum doktorum bu şekilde normal yapamazsın sezeryan yapıcam dedi kabul ettim yatışım yapıldı bi yandan normal doğum sancıları çekiyorum bi yandan sezeryan için bekliyorum bakalım sezeryana girene kadar normal doğurmazsam iyidir😂😂 bi yandan çok korkuyorum kızlar dua edin 🙏🏻 Sezeryanı genel mi spinal mı olsam onu bile bilmiyorum
bsratoprak Suracmlc ay maşallah hayırlısı ile sağ salim kucağına alırsın bebeğini inşallah😊 spinal öneriyorlar genelde tamamen anesteziyi değil ama doktorun da yönlendirir seni sanırım 😊 bize de dua et darısı bize inşallah 🙏🏻