Suracmlc
Herhalde yaşanmadan anlaşılmıyor bu kasilmalarin ne oldugu benimde bugun tam 40 hafta anlattığınız gibi bende de oluyor acaba acı eşiğim yuksek mi ki bne mi ciddi bir kasilmayi normal karsiliyorum diye de düşündüğüm oldu 😅
Ama hala bekliyorum hala bekliyorum..