Serapynr ftscebeci71 ftscebeci71 ya gözün aydın canım seninle aynıydık biz hatta ben bugün 39+5 oldum hala yok. Doğum hikayeni çok merak ediyorum sağlıkla büyüt bebeğini geçmiş olsun sanada
Real ftscebeci71 sizi görüyordum ara sıra hayırlı uğurlu olsun .Allah güç kuvvet versin sağlık versin ins.anali babalı buyutsun
ftscebeci71 Kdzynp Allah razı olsun amin amin inşallah canım😌 teşekkür ederimm darısı tüm bekleyen annelere inşallah👼🏻💕
ZeynepCan ftscebeci71 hayırlı olsun canım güle güle büyüt inşallah,ben de dün saat 4de aldım şükür kucağıma🥰27 Ekim bebekleri hep 24ünde doğdu heralde😅