Belindaa gulsenkonakli peki rahim ağzında kısalık mı vardı sancınız mı vardı nasıl oldu sizin erken doğum riskiniz kusura bakmayın meraktan öyle herşeyi soruyorum 🙏
Gulfem07 Belindaa bende tam anlamiyorum kisa olunca sikinti sanirim benim en son 1 hafta once doktor ragim uzunlugu iyi bebek iyi dedigi icin su an paniklemiyorum.Doktor da yazmadı aramak istemedim ha bire soruyorum
gulsenkonakli Belindaa ne kusuru😊 karnımda sertleşme vardı doktoruma yazdım çağırdı hemen, sancı çıktı nst de, kasılmalar sebebiyle rahim ağzı yumuşamış, açılma riski vardı. O şekilde risk grubuna girdim ben de😊
Gulfem07 gulsenkonakli sertlesmeniz 10 ve üzeri miydi?Bende gittim sabah keyfi iyi ha bire vuruyor dönüyor ama doktor ayakta kalma dedi rahim uzunluk 35 cm dedi.Sertlesmeyi sordum hatta doktora da denk geldi günde 9 10 u geçerse o zaman gelin dedi o da dağılmazsa dedi kısa sürede.
gulsenkonakli Gulfem07 aynen benim doktorum da öyle demişti, günde maksimum 10 kez, saatte de maksimum 4 kez olabilirmiş. Benim saatte 4-5 i buluyordu. Tedaviye başladığımızda da günde 20 kez olduğu olurdu.
Gulfem07 gulsenkonakli oo bayağı çokmus benim o kadar değildi.Ara ara oluyor 3 4 saat te 1 değişiyor yani BIR de çabuk dağılıyor ve şu an en büyük sıkıntım tobe yarabbim sürekli vurması dönmesi ilk başlarda çok istiyordum vursun hissedeyim şimdi de hiç durmuyor saat başı vuruyor en az 2 kere doktor da hareketli bir bebek gelecek dedi 🤔gece falan yatırmıyor sürekli vuruyor
gulsenkonakli Gulfem07 ah canımm.. aynısı😍 ayaklarıyla rahim ağzına vura vura yumuşatmış zaten benim enfeksiyon ve kızımın hareketleri tetiklemişti. Ama meğer yavrum uyuyormuş sadece deli yatıyormuş😂ilk 4 ay sürekli uyudu ama şuanda tut tutabilirsen😊
Gulfem07 gulsenkonakli 😬aynısı vallaha sürekli kasıklarına vuruyor ama tel ora değil her yerime 🤔.Allah tan enfeksiyon yok hayatım boyunca daha hiç enfeksiyonum olmadı şükür.Gecer gider bugünlerde inşallah:)
gulsenkonakli Gulfem07 inşallah😊🙏🏻 Benm hamileyken enfeksiyonum geçmiyor ne yazıkki bakalım bu kez daha iyi gidiyoruz maşallah diyim🙏🏻
Byza Vera18 karnimda sertlik ve toplanma vardı sancı belirtisi olduğunu bildiğim için gittim hafif de ağrı vardı