ShrBkr Dnznrgz anladım canım bende öyle hissediyordum ama doktor sorun yok dedi bana normal dedi o şekilde rahatlıyorum ama birkaç dakika seviyo gibi okşuyorum gevsiyo tekrardan sorucam doktora sakıncası var mı diye
Smraozn12 Gulfem07 bnmki de cok hareketli maşallah ama tek Bi yerde degil Bi bakıyorum kasıkda Bi bakıyorum yukarıda yani hem aşagı hem yukarı aynı anda tekmesi bile oluyo 😂 rabbim sag salim kucagmıza almamızı nasıp etsin inş 🙏
Dnznrgz ShrBkr bu arada bebek aşağıda diye dokunmak yasak değildi canim rahim uyarilmasin diye yasaktı şimdi öyle bir problemim yok artik ama yinede gerek yok yani uyarilmasina 😄
gulsenkonakli Dnznrgz ben de kasılmalar yüzünden hastanede yatarken ebe gördü karnımı tuttuğumu sakın elleme zaten rahmin uyarılmış dürttükçe daha çok kasılmayı yetiklersin demişti😊
Dnznrgz gulsenkonakli evet banada doktor demişti kasilmayi sancıları tetiklermis öncesinde bende ovardim kramp girince flnda cok agrirdi şimdi risk yok ama o zamandan beri dokunmam sertlestiginde
Dnznrgz Gulfem07 valla ya 😄 normal zamanlarda dürtüyorum valla arada rahat birak çocuğu dediklerinde benim göbeğim ellerim banane diyorum direk 😂
duyguyilmaz Gulfem07 ben bugun sordum sanki dedim gunde 10 kereyi buluyo gel bi bakalim dedi. Cok sukur ters bir durum yokmus rahim agiz uzunlugunun masallahi var korkma vucut hazirlaniyo artik az kaldi stres yapma bol sivi, magnezyuma devam et dedi🙏
Byza Gulfem07 dün gece hastanedeydim nst ye bağladılar sancı gözüküyor doktorunla görüş bence serum takıldı bana 26+5 haftalık hamileyim
Byza Vera18 karnimda sertlik ve toplanma vardı sancı belirtisi olduğunu bildiğim için gittim hafif de ağrı vardı
Nur_elif Bende 32+3 haftalığım geçenlerde uzun süren kasılmalar ve ağrı olmuştu ili gün sonra doktora gittim o gün kasılmam yoktu ama anlattım doktoruma prospan verdi Rahmi yumuşatsın diye bide ikinci bi magnezyum verdi kasılmalar için bi kaç gündür olmuyordu bugün yine başladı sertleşme oluyor sürekli ve arada aşağıya baskı yapıyor batma oluyor aşağıya korkmalımıyım bilmiyorum doktorum geçmezse nstye bağlan bakalım demişti
Belindaa gulsenkonakli benimde erken doğum riskim 24. Haftada başladı şu ann 28+1 yatarak, progestan fitil ve magnezyumla geçiyor günlerim umarım işe yarar siz vaktinde doğum yaptınız mı
gulsenkonakli Belindaa çok geçmiş olsun, 27 de başlamıştı benim de 39 da doğdu kızım şükür. Sürekli istirahat ettim, bol su, adalat hap, ara ara hastanese yatışlar serumlar ve proluton iğnelerle. Darısı başınıza inşallah bekler bebeğiniz🙏🏻🌼
Gulfem07 gulsenkonakli ne güzel beklemiş bebeginiz. Allah analı babalı büyütsün , hep sağlıkla büyüsün inşallah.
Belindaa gulsenkonakli peki rahim ağzında kısalık mı vardı sancınız mı vardı nasıl oldu sizin erken doğum riskiniz kusura bakmayın meraktan öyle herşeyi soruyorum 🙏
gulsenkonakli Gulfem07 çok şükür, çok sağolun amin inşallah🙏🏻 Hepimizin bebeği vaktinde gelsin sağlıkla büyüsün inşallah😊🌼