Dilek1661 benim kızda aşağıda canım hep aşağıdan atıyor. Birde oturur pozisyondaydı en son 20. Haftada. Şuan şekli nasıl bilmiyorum ama şu var alt tarafı biraz kasıyor. Kalkarken zorlanıyorum ağrı yapıyor. Birde bebek aşağıda diye mi yoksa biraz idrarımı tutuyorum işten güçten dolayı anlamadım lavaboya girince kasıklarımda ağrı yapıyor