Ozge1044 Arkadaşlar merhaba adetim biteli 1 hafta oldu 1 hafta boyunca düzenli ilişkiye girdim eşimle ama bugün aynı adet olacakmış gibi karın ve bel agrım başladı ve adet olacakmış gibi sivilcelerim çıktı neden olduğunu anlamadım yardımcı olur musunuz
Elifgul90 Ozge1044 benimde tam olarak öyle oldu tam 5gün sonra tekrar kanama oldu hiç aklıma gelmezdi ama yerleşme kanamasıymış
Ozge1044 GizemBeidokhti ağzınızdan bal damlıyor vallahi 😁 umarım öyledir korktum biraz ama inşallah güzel bir haber alırım
GizemBeidokhti Ozge1044 ama varsa da çok minnaktır daha o, biraz sabretmek gerek☺️ Yine siz agır kaldırmayın ayaklarınızı üşütmeyin, folik asit için(bebiş olmasa bile sizin saglıgınıza yarar ve ilk ayda cok onemliymiş) test yapınca da inşallah guzel haberleri duyurursunuz bize☺️
Ozge1044 GizemBeidokhti evet zaten adet günümü Bekleyeyim sonra hüsrana uğramak yıkıyor beni kendime dikkat ediyorum dediğiniz gibi folik asiti de duymuştum gidip yazdırayım doktoruma teşekkür ederim güzel yorumlarınız için güzel bir haber alınca yazarım buraya umarım alırım 😊🙏🙏
ant2602 Ozge1044 doktora gidip yazdırmana gerek yok zaten devlet karşılamıyor parayla alıyorsun muayene ücreti çıkartma direkt git eczaneden folik asit iste bence
minikmucizem1_ Bencede gebelik olmasi imkansız sonuçta adet gördünüz ve bitti 1 hafta içinde gebelik oluşmaz yumurtlama dönemi olmamış
Zilan__zilan Ozge1044 çünki aynısı bendede olmuştu bende dedimki yokya herhalde öylesine oldu 10 gün sonra test yaptım direk silik çizgi çıktı sendede çıkıcak ama sabırlı ol testi erken yapma
DiplomaliEvHanimi Elifgul90 Acaba lekelenme seklini miktarini anlatirmisin? Benim 3.4 damla igne basi kadar kahve leke 1kezde peceteye cilekli sutden az acik pembe leke geldi 30.31ekimde sonra bitti 🤭. 13kasim adet gunum
ant2602 Ozge1044 yok canım bir zararı. Folibol, folidoce ben farklı zamanlarda bu ikisinden kullandım. Sen etkili olanı sorar öyle alırsın en son aldığımda 30 küsürlü bişeydi.