Elosunannesi Doktorum 29 aralık dedi son tarih olarak ama bir iki gun icin 2019 bebegi olsun istemiyorum ya herkes doguramiyorum die post aciyo bu gidisle bende dogurmak istemiyorum nasil tutarim bu cocugu icimde die yazarim size kizlar 🙈🙈🙈ayni durumda olan var miii
Vera18 Elosunannesi ay resmen beni yazmışsın 😂 ben seneden ziyade eşim 1 ocak doğumlu onla aynı gün doğmuş olsun istiyorum 😅 bizimde 29 Aralık 31 Aralık arası gidip geliyor tahmini doğum tarihi
Solitoo Elosunannesi aynı durumdayız sezaryenim normalde 9 Ocak doktor aralığın sonları diyo tutabiliyosan tut dedi 1 ocağa kadar 😂kaç haftalıksın canım
Elosunannesi Gulay544 bende oyle diyorumm da iste sıkıntı aslinda bi kziim daha var oda aralik 2013 dogumlu bu sene okul isleri bizi baya bi ugrastirdi
Real Elosunannesi 10 gün erken gelebiliyorlar haberiniz olsun.12 Ocak tahmini doğum dedi doktor 3ocakta doğum yaptım :)
Yarenimin Elosunannesi benim o kadar görür mü bilmiyorum ki çok aşağıda taşıyorum ben gerçi dr erken doğum falan demedi ama insan altta olunca korkuyormuş
Elosunannesi Vera18 benim de ablam 1 ocak dogumlu onunla ayni gun dogsun istiyorum ya onu gectim 2020 cok guzel bi tarih bence dusunsenizee 01.01.2020 kimsenin dogum gununuzu unutma gibi bi sansı yok 😉
Elosunannesi Solitoo 31 haftalik suan canim sezaryan olunca gunu birazda senin istegine bagli ama ben normal istiyorum allah nasip ederse o yuzden bakalim prensesim ne zmn gelmek isterse artik
Evinanne Elosunannesi ayyy benimde 30 Aralık tahmini bende hepinizin aksine erken gelsin istiyorum 😂 sorun bende galiba 🤣
Hasisinmelegi Evinanne benimde 30 Aralık ama bende Aralık 15 gibi gelsin istiyorum sabırsız anneyim;)
Ftsss Elosunannesi benimde 13 Şubat ama 14 Şubat olsun diyorum ama öncelikle sağlıklı gelsinler hayırlısını dileyelim ☺️
__NazLi__ Elosunannesi Bizde 30 aralık 😁 normal dogum olsaydo 6 ocakta doluyordu qünümüz ama zorunlu sezeryan doktor 39 haftada alırız dedi 30 aralıga geliyoo günümüz bende ocakta dogmasını cok istiyorum 😏😏
Akademisyenanne __NazLi__ bizim de 5 ocak gozukuyor dogum tarihi. Ben de ocakta dogsun isterdim. Biraz iri bebek oldugu icin doktor sezaryanla alabiliriz dedi. Durur mu ki ocaga kadar bilmiyorum :(