Esesennn Hzlhakko benimkine daha bugün gittik 35+6 3 kilo dedi de 4 olmasından korkuyorum bende doğuma kadar. Normal istiyorum parçalanıcam diye korkuyorum zayıflık da tombişlik de kötğ canım. İnşallah sağlıklı olsunlar da bizi de sıkıntıya sokmasınlar da😥
Esesennn Hzlhakko benim de 33.haftada 2200 dü son ay hızlı alıyorlar sen sıkma canını en az 2800 olmuştur