Sevdos Çoğu kadında olan bir durum ama eşini tebrik ederim, boşanma ya da ayrılma kararı almamış bunca zamana kadar getirmiş.
Canının acımasından mı yoksa başka bir şeyden mi tedirgin oluyorsun?
Sanıldığı kadar zor bir durum değil, ikinci kez ilşkiye girdiğinde alışmış oluyorsun.
Sen bu durumu aşamazsan evliliğin zora girer bebek istemeden önce evliliğini kurtarmaya bak. Psikiyatriye gittin mi