Guligul Nasıl gaddar nasıl kırıcı bir üsluptur bu. Burada sadece hamileler degil hamileligi dusunen yada hamile kalamayip huzunlu bir sekilde yazilanlari okuyan bayanlar varken nasil bu sekilde yorum yazabildiginizi anlamadim. Uygunsuz yada terbiyesizlige neden olaak tarz bi mesaj paylasimi olsa amenna. Ki helal olsun bu bayana ki bircok insan bu problemi gizli gizliye cozmeye calisirken kendisi en azindan buraya yazip belki kendisini anlayan birilerinin cikacagini dusunmus..