kaan Drryy bende deneyim bakalım 🤔 toprağa gomulecek filan dedi birkaç kişi ama bilmiyorum doğru mu. Toprak da alır elektrik
Drryy kaan oda bi yöntem negatif enerjiyi toprağa versin diye ama suda oluyor zaten ya suya ya toprağa veriliyor kötü enerji yani öyle diyorlar
deletedmom309 Ben ilk çocuğumda 3.ayda almıştım çünkü oğlum baya baya salyalanmıştı ve huzursuzlanıyordu takmaya başlayınca ciddi anlamda kesildi sıkıntısı. Dişler gelmeye başlayınca da çok faydasını gördüm. Ancak şöyle bir uyarı yapayım; en az 15 en fazla 21 gün içinde kehribarı nötrleme yapmanız lazım. Ben musluğu açıp akan suyun altına tutuyordum 3-4 dk boyunca. Hatta bazen bebeğim huysuzlanırdı kolyesi boynundayken; en son ne zaman nötrlediğimi düşününce farkederdim ki epeydir nötrleme yapmamışım. Nötrleme yaptığım gün hemen ağrısı sızısı azalır, rahatlardı oğlum. O yüzden; fayda görmüyorum diyenlere bunu sormak lazım. Düzenli olarak nötrleme yaptınız mı? Bu taşlar enerji emen taşlar. Nötrleme yapmazsanız elbette faydası olmaz. Kullanım amacına gelince; Diş ağrısı için boyna takılır; fiziksel yakınlık nedeniyle en yakın yer olduğu için. Gaz sıkıntısı için de ayak bileğine takılıyor.
deletedmom309 Cemredeniz ben totsandmore isimli siteden almıştım. Uluslararası orjinallik sertifikasıyla yolluyorlar.