Meraba kızlar 34. Haftamdayım 2. Gebeligim bi oglum var şükür bide kızım olcak inşallah dün doktor kontrolüne gittigimde kızımın makat gelişi oldugunu ters geldigini söyledi kafam karıştı ben normal dogum yapmak istiyorum en geç ne zamana kadar döner bilgi verin bana sezeryandan korkuyorum..