Symnrdlkra çok erken bence her çocuğun psikolojisi aynı değil hazır olduğunu bildiğin an başla bence.. Ben iki çocuğumu da iki yasını doldurduktan sonra alıştırdım 24 aylık iken başlıyorum yavaştan alışıyorlar bi hafta on gün içinde tabi dikkat ediyorum tamamen bez bağlamıyorum geceleri bile.geceleri onları uyandırıp tuvalete götürüyorum.