Symnrdlkra Çocuğun durumuna göre değişir. Benim oğlum 1,5 yaşında iken rota virüsüne yakalandı ve 1 aya yakın ishal, ateş vs yaşadık. Artık kendisi bezi istemedi ve Kasım ayıydı hiç unutmam tuvalete oturmaya başladık. İki günde alıştı. Gece falan bağlamadım ama bazı arkadaşlarım gece bağlıyordu. Her gece tuvalete uyandırdım. Çok şükür gece yatağa falan da kaçırmadı. Eğer çocuğun bezi bırakmaya yatkınlığı varsa bırakın. 🙂