Mebos Esnn 18 haftaya giricez 16 haftalıkken göz seyirmesi kalp atışı gibi hissediyorum ama bugünlerde karnımın alt kısmına baskı şeklinde hareket hisseder gibiyim belkide bana öyle geliyor 🙈🙈
Medine_1992 Esnn oğluşum 17 de başladı 20 olduk şimdi tekmeler havada uçuyor ya bu kadar erkenden net hareketler beklemiyordum 22 ti bulur sanıyordum ilk olunca
Gonulklky Bende 17+4 günlük kelebek ucuyomuş gibi hissettim 20 dk öncede elim karnımda uyuya kalmışım pıt pıt diye bişi çarptı çook tatlı 😢
Salcali 18+4 net olarak bir hareketlenme hissetmiyorum..ilk gebelik diye mi anlamıyorum bilemedim..bazen sağ ya da sol tarafım taş gibi sert oluyo ha o tarafta diyebiliyorum..cok nadiren de pıt pıt gibi birşey hissediyorum
Eminemustafa Bende 18+ 3 te hissetmiştim şimdi tam 21 olduk şuan elim karnımda hareketlerini hissediyorum çok haraketli benim kuzum 🤗🤗😘
abilgili Esnn 18+5’te hissetmiştim ilk pır pır bir kıpırdanma. Şimdi 21.haftadayız, pıt pıt daha güçlü vuruşlar gelmeye başladı🤗 İnsan duydukça rahatlıyor, çok şükür🙏🏻🧿
Leman0134 16. Haftanın sonlarına doğru ilk hissettim 18. Haftada biraz daha net hissetmeye başladım. Genelde yatar pozisyonda daha net hissediyorsun.
Tgbayldz 19+0 olduk canım. Şuan seğirme gibi birşey hissetmeye başladım 2 gündür. 3-4 kere oldu sanki dokunup kaçıyor yavrum 🤣 böyle pıt pıt seğirme gibi. İlk başlarda gaz gibi bişiy sanmıştım ama artık olmadığına eminim
Kucukprens06 Kizlar17 haftaya yeni girdim elimi kasik bölgesine koyunca sürekli birşey atıyor onun dışında hiçç birşey hissetmiyorum
olidam62 Hamiş anneler ben normlde erken hissttm ama yaklask 5 gündür pek hissedmyrm we cok endişe duyuorm suan 18+5 olduk ayni durumu yaşayanlar burda mi?
Susamanne olidam62 aynıyız canım bende 18+5im bugün ve eskiye göre daha az hareket hissediyorum fakat neresiyle vuruyor bilemicem daha kuvvetli oluyor sadece o kadar
Esmu Ben 17+6 oldum dün akşam saat 3 civarı uyandım su için bebeğin hareket ettiğini hissettim pıt pıt sesini duydum heyecanlıydım ama uykum ağır bastı sevinemeden uyuya kalmışım 🙈
damlamutlu Asrinayaz sizinle hamileligimiz ayni ben de 21+5 deyim kizim olucak Allah izin verirse ama tam olarak hareket hissedemiyorum sadece ara sira bir kipirti gibi bisey o kadar
Balimkiz Esnn bende tam anlamıyla 18 de hissetmeye başladım şuan 22+3 olduk çok net hissediliyo artık canım