Hzlhakko Melo66400 yemekten sonra içme öğlen aç karnına iç hiç bir şey yapmıyor kasılma olmasın o daha önemli çünkü bende 35 haftadayım doğuma yakın bıraktırır diye düşünüyorum
Blgzr_58 Melo66400 evet gün içerisinde tok karna kullanıyorum yani hemen yemekten sonra içmiyorum biraz bekliyorum
Badevehande Bende uyumadan önce içiyorum ilk başlarda bende ishal oluyordum sonra vücudum alıştı bide ishali tetikliycek şeylerden uzak durdum