kelebek12345
Bak cnm sana tavsiyem kafana takip beklenti içine girme. Bende 2 kez denedik olmadi aman dedim napayım olmazsa olmaz ertesi ay hamileymisim. Iliskiden sonra belinin altına yastik koy ayağa kalkma benim arkadaşım aylarca denedi bi kez bunu yaptı hemen hamile kaldı. Hatta ayaklarını baya süre yukarda tuttu o günlerde ayakta fazla durmadı hep uzattı koltuk tepelerine. Dene bi istersen ve sunu da unutma yumurtlama zamanını takiple uğraşma ben adetin ertesi günü hamile kaldım. Yumurtlamaya daha 1hafyam vardı. Allah ne zaman isterse o zaman verir cnm.