Serrax 7+2 yim kalp atışı için geldim doktor alttan üstten baktı kalp atışı göremedi. Şimdi radyolojiye gönderdi. Kızlar hiç başına gelen oldu mu? Normalde görülmeyip radyolojide görülen ? Çok dağıldım beklemiyordum😞
EAK Serrax Canım doktor son adet tarihine göre bakıyor ama geç döllenme olmuş olabilir diye 9 haftaya kadar duyulmaması görünmemesi normal.Sonuç çıkınca haber et ama korkma kötü bişi değildir inşallah🙏
Deletedmom124 Serrax özele mi gittin devlete mi ? İnşallah görülür şimdi ya dur bakalım stres yapma allahtan gitmişsin hastaneye
Serrax Deletedmom124 özeldeyim canım çok kötü bir durum. 2.gebeliğim ilkinde hiç sorun yoktu kızım doğdu bunda beklemiyordum böyle bi şey
Deletedmom124 Serrax inşallah bunda da birşey yoktur biraz sakin ol bakalım derin nefes al kötüyü çağırma inşallah görülür üzme kendini lütfen
Serrax Sat a göre 7+2 ultrasona göre bilmiyorum direkt radyolojiye gönderdi sıkışmayı bekliyorum sorarım birazdan ama ilk kontrolümde 3 gün geriydi sat tan
DEF Serrax başıma böyle bişi gelmedi 7+4 de duydum ben kalp atışını umarım sende duyarsın ya tedirginliğini anlıyorum Allah yavrunu bağışlasın inşallah🥺
Serrax DEF sağol canım,alıştırmaya çalışıyorum kendimi en kötüye. Hayırlısını istedim hep vardır bunda da bir hayır