Ozlenenclk 1PrensAnnesi amin Allah hepimize kolay Doğum nasip etsin inşallah eğer ben o gün başka bi hastaneye gitmeseydim kızımda bende ölüyoduk çünkü kızım artık beni zehirlemeye başlamıştı kesesinde parça parça kanlar vardı allahım kimseye yaşatmasın
1PrensAnnesi Ozlenenclk aminnn cnm benm... verilmiş sadakan varmış bebeğininde rızkı varmış ki doğmuş şükür 💕