ebis Sevalylmz benim gittiğim hastanede detaylı yapıyo. Hatta benden önde giden arkadaşmdan ücret alinmamis detayli ya. 4 lü ye doktor benim fikrimi sormadı açıkçası. Detaylı ya kesinlikle gircem ama 4 lü de bilgisiz ve kararsız kaldım
Sevalylmz ebis detayliya girr ama 4lu kan alma olayini eger 2liyi yaptıysa gerek yok onemli olan detaylida gormen