ebis Kızlar 14 haftaligim doktor 3 hafta sonra 4lu test yapicaz dedi. 2 liyi 3 luyu duydum ama 4 lü test ne bilmiyorum. Çevremdekiler de yanlış anlamış olabilirmisin öyle Bi test yok dedi kafam allak bullak :) birde özel hastanelerde genel fiyatı ne bilen varmı bu testin :)
Aynelazis ebis bende yaptim dörtlü testi, temiz çıktı. Benim bildim kadarıyla en son aşamada olan testir. Ben 2li,3lu yapgirmadim direk 4 yaptim o daha ayrintiliymis. Temiz çıktı ve doktorum dedi eyer isterseniz detayli ultrason yapabilirsiniz ücreti biraz pahali oldu için biz karar veriyoruz. Bende yapmak istiyorum bebeğimin herseyini görüyorlar ve inceleniyor. Ozel hastanede tandevu aliyorum 20 haftada ve doktor disardan ne zamab gelirse ona göre ayarliyolar. Ama en gec 24 haftasina kadar yapilmali.
Ozden_ozkan ebis canım bende 17 haftalıgım gecen hafta yaptırdım 4 tarama testını dun sonuclarını aldım çok şükür temız çıktı tarama testının en son aşaması bu canım bıdaha kı ayda ayrıntılı ultrason var ben 4 lüyü muayane +200 e yaptırdım canım ayrıntılı ultrasonda 300 dedıler
deleted638 ebis merhaba 3lu 4 lu testte aynı ikili test gibi down sendromu vs. Varmı diye bakmak için yapılıyor genelde doktorlar ikili test temiz çıkarsa dörtlü testi yapmazlar ama kimi doktor ikili test normal çıksa da dortluyu de yapıyorlar benimde yapıldı ve sorun çıkmadı şükür devlet hastanesinde doktorunuz varsa bence özele boşuna para ödemeyin ben tahlillerimi hep devlette yaptırıyorum..
Sevalylmz ebis merhabalar yanlış anlasilma oluyor yani bende olmustu 4 tarama kanveriliyor ikilide yapildigi gibi oluyor detayli utrasyonsan farkli oluyor detaulidan bebegin butun organlarina ve damaralarina bakiliyormus ve ucrwti baya pahali oluyor bana bunu kendi doktorumdan baska doktor aciklik getirdi ozman anladim 4 tarama ve detayli utrasyon arasinda fark oldugunu ikili yapildiysa doktor pek gerek duymuyor olan acikcasi cebimize oluyor en makulu detayli utrasyonu olan bi doktoru tercih edilmesi ben oyle yaptim detayli bakildi 85tl verdim rapor istersen dedi 400 tl ama bebegin saglikli kagit parcasina verme o kadar para denildi
ebis Aynelazis ozaman 4 lü ve detaylı ultrason farklı ben acaba detaylı yami sokucak dedim amaa. 2 li temiz çıktı ama demekki gene de yapacak tsk ederim :)
Senam19 Ozden_ozkan yani 16 haftalıkken detaylı ultrasonmu yaptırdığınız yalnız 16. Hafta 3lü tarama testinin haftası 4lü dedikleri detaylı ultrason oda 18. Haftayla 22. Haftalarda yapılıyor. Bu durumda ya sizin doktor taramayı erken haftada yapmış yada sizin yanlışınız var 4lü yapıldı diye bildiğiniz 3lü tarama
ebis Ozden_ozkan anladım canım tsk ederim detaylı ya daha zamanımız var bizim ozaman :) 2 liye 75 vermiştik anlaşılan buda o civar. Gene kan alınıp bakılıyor dimi
ebis deleted638 evet 2 li temiz çıktı canım ama yapcaz dedi. Ah keşke öyle Bi imkan olsa ama Malesef yaşadığım şehir de doktor skntimiz var devlete gitmem imkansız
Ozden_ozkan ebis canım 2 liye bebde 75 muayane 75 test parası vermıstım ama 4 lü bıraz pahalıymıs 75 muayane 200 de test parası verdım aynı yapılıyor ıkılı test gıbı
Aynelazis fatmaaeminn ben ozelde yaptircam 620tl. Bebeğin tum organlari, parmaklar, ayak, beyin, kalp, göbek bağı bi suru seyi inceleniyo. 30dk sürermis belkide daha fazla olabilir. 4lu teste 120tl ödedim muane 105tl
ebis Ozden_ozkan gerçekten pahaliymis 4 lu. Acaba çok gereklimi. Doktorum bana hiç sormuyor yaptiricakmisinz diye. Hastanede yeni açıldı büyük ihtimalle para tuzağı. 4 luyu de çok yaptıran yok galiba
fatmaaeminn Aynelazis çok pahalı değil mi ya...bu detaylı ultrason yeni mi çıktı .bnm ilk cocugumda yoktu böyle birsey
Sevalylmz Aynelazis evet 25 dk sürüyor iyiyce inceleniyor her yer yerine bakiliyor ama bakarkende hep tedirgin oluyor insan ya bisey varsa o 25 dk sana saatlerce geliyor ben oyle oldum
sukranaslier Bence çok pahalı yaptırmayacağım hem kötü çıksa ne olacak o benim çocuğum Allah öyle vermiş benim ablamda yaptırdı çocuğun dawn sendromlu alacağız dedi özel hastane ablam izin vermedi ve çocuk şimdi okula gidiyor sınıftaki herkesten daha zeki bence para tuzağı anneler
Aynelazis fatmaaeminn evet pahali ama herkezin kendi seçimi. Bizim içimiz rahat olsun hersey yolunda mi diye yaptircaz. Ama tabiki hersey maddi duruma bakiyo illa yaptircaksiniz diye bisi yok. Eskiden yokmuş bile ama tehnoloji ilerlediyi için madi durumu olanlar, olmayanlar yaptirmali bence ki her hastanede fiyat başkadır
Sevalylmz ebis evet canim pek gerek duyulmuyot bende ilkte istedim ama sonra fiyatlaro duyunca iyice arastirdim detayli utrasyonu olan baska bi hasteneye gidip yaptirdim saglikli oldugu duyunca rapor istemedim 3 kagit parasina 40o tl alıyorlar bud aen uyguni 800 kadar cikiyor fiyati
Ozden_ozkan ebis Aslında canım ıkılı falanda zorunlu degıl bız rahat edemedıgımız ıcın yaptırıyoruz Allah göstermesın bı sorun çıktıgında dogumu sonlandormıcaksan yaptırmanın bı anlamı yok aslında
ebis Sevalylmz benim gittiğim hastanede detaylı yapıyo. Hatta benden önde giden arkadaşmdan ücret alinmamis detayli ya. 4 lü ye doktor benim fikrimi sormadı açıkçası. Detaylı ya kesinlikle gircem ama 4 lü de bilgisiz ve kararsız kaldım
Aynelazis Detayli insanin içini rahatlatir.. Eyer benim bebeğim sağlıklı diyosaniz yapmaniza gerek yok.. Ama ben cok korkiyorum iki akrabam vardi ikiside doğumdan sonra yok infeksiyon, yok kalbinde delik, ozeldede bisey cikmasin 1000tl en az çıkar cebinden. Benim icim rahat olsun istedim için yaptircam ama tabiki herkezin kendi seçimi. 🌼