Saresidra bende Ayşegül hanımdayım, 35. Haftamda yarım saatI kumda toplam 1 saat yürü hergün dedi. Yürüdüm de, normal doğum çokta istiyordum. Çok işe yaradı, bebeğim kanala çok güzel yerleşti, şu an 37. Haftamdayım. Gerçi oğlum cuma günü sezaryen ile gelicek. Nasip böyleymiş.