Deletedmom090 Nasippp Amin sana dua namazda dua edecegime emin ola bilirsin ismin ne ? Muhakkak ölcüp yazacam Allah razi olsun Allah ikimizede ve isteyen herkese nasip etsin
Nasippp Deletedmom090 ismim büşra canım çok sevinirim kuzum bende şimdi namazımı kıldım bende sana edeceğim dua senin ismin ne? İnşallah hepimiz güzel hanelere boğuluruz bu ay🥰🤲🏻
Nasippp Deebg hayırlısı canım benim ya ama her Yüksek ateş de var demek olmuyor.:( Umarım vardır bu ay mutlu haberi alırsın şimdi namazımı kaldım abdestli iken senide duamda anacağım 🤲🏻🤲🏻
Deletedmom090 Nasippp Aide azerbaycanliyim evet atesim hep 37 çiksada yinede umutlanmam adetimden 5 gun geçmedende test mest yapmam artik
Deletedmom090 Nasippp ovulasyon testi bulamiyorum bir yerde vardi eczanede oda 1 taneydi ve burda fiyati yuksek biz bakude oturuyoruz annemlere gidicem memelekete ordada eczanelere bakicam adet olursam ovulasyon denerim diye dusunuyorum
Nasippp lyd5893 ateşin kaçlarda idi? Kişiden kişiye değişiyor herkesin ateşi farklı tabi ki benim 35 ler ile devam ediyor 36.3 ovulasyon günüm oluyor en yüksek ateşim 36.5 😏
lyd5893 Nasippp ovülasyon gününde ateş düşüyor sonrası gün fırlıyor benim ovü. 35.3e düşüp ertesi gün 36.4 olmuştu o iki günü değerlendirmelisiniz öyle ise yükselen gün ovülasyon gününüz değil çünkü çatladığı gün ateş düşüyor
Nasippp Deletedmom090 ha anladım canım sağlık olsun internetten sipariş etsen gelmez mi oraya ben N11 den alıyorum labuicik test den adet olursan netten alabilirsen al canım:)
Deletedmom090 Nasippp gelir gelmesine de ama yurt dışı karqo oldugu için gec gelir o gelinceye yumurtlamam geçer burda bi bakucam uygjn fiyata bulursa 3 4 tanede olsa alicam
Deletedmom090 lyd5893 bende dun 37.2 gosterdi ama bu gun ates orçen kirildi aldim yenisini yarin yine olçucem normalde 36.2 36.0 olurdu
Nasippp lyd5893 https://hizliresim.com/EOBZ28 Bak canım bu benim Eylül ayı ateş tablom... Ama ben bir abla ile takip ediyorum o çok iyi biliyor bu işi ama senin dediğinde olabilir elbet. Ateş ölçer ile kaçınca denemende gebelik oldu.?
Nasippp Deletedmom090 şimdiden sipariş et olur veya olmaz eğer hamile isen birisine hediye edersin :) adet olursan da bir daha ki adet gününe kadar gelir belki:)? Bide kendi alışveriş siteniz yok mu belki orada vardır baktın mı?
Nasippp lyd5893 maşallah allah bağışlasın🤲🏻 Ateş’lerime baktın mı canım yazdım ovulasyona çizgi çıktığını falan Bide senin kaçıncı gününde yumurtlaman aceba? Hatırlıyor musun