Deletedmom090
13 Eylülde Adet oldum. Adet olduğum ateşim
👉🏻36.0 ile başladı kanamam
18 Eylül =35.8 ile adetim bitti
28 Eylül = 36.3 ile ovulasyon testine göre yumurtlama
29 Eylül = 36.3 ile tekrar çift çizgi
30 Eylül = 36.1 çatlama
En yüksek ateşim 36.5 oldu Eylül ayında
BU AY EKİM AYI ise👇🏻
13 Ekim Adet oldum= 35.9 ile
18 Ekim adetim bitti = 36.0 ile
Ovulasyon ile de takip ediyorum yumurtlamayı henüz görmedim bir kaç güne kadar görürüm her halde ateşim bu günlerde
35.7-8 lerde gidiyor bakalım nolcak bu ay ☹️