Musel ben çilek den star beşik aldım anne yanı için ama park yatak daha kullanışlı ve rahat geliyor.2 yaşındaki yeğenim doğduğundan beri park yatakta düşme kafasını çarpma vs asla yok içiniz rahat uyursunuz en azından.o da kademeli oluyor ben park yatakta yatırıcam sanırım anne yanı çok kısa süreli kullanımı