Gizemm_16_27 En cok korktugum cati muayenesiydi ve gercektende korktuğum gibi oldu kanamam oldu. Canim cok acıdı sancim vardi diye bakmak istedi ebe ama ne ebeydi be zebani gibi kisiden kisiye değişiyor sanirim yada ebeden kaynakli bilmiyorum ama dun tam 37 haftaliktim korktugum gibiydi