Fatos21 [silindi] ne tatlı heyecanlardır, hem agırlaşıyorsun hem bian önce kucagına almak istiyorsun falan sağlıkla gelir umarım. 🤗
Fatos21 Aygnrbasak pınar hocanın randevuları çok dolu oluyor ya, ilk oraya randevu alacaktım en erken 27 gün sonraya verebiliriz demişlerdi, şok olmuştum 🤷♀️😂 Yavrunuz sağlıkla gelir inşallah 🙏
Fatos21 Havva1212 inşallah bir aksilik olmazda normal dogum gerçekleşir. Bende çok istemiştim 14 saatlik suni sancıdan sonra Sezeryana alınmıştım. 🤷♀️
yigitmom_ Fatos21 ilkin Deniz balsaga gittim hic memnun kalmadım 3. Ayimdan sonra Mahmut hocaya gittim ve cok memnun kaldim cerrahlığına cok guveniyorum ve dikisleri süper yaninda birçok tanıdığım da doğum yapınca direk diger doktorlari eledim😊 Evet az kaldı 37. Haftamda sezeryan günü almaya gidecem insaAllah😍
Fatos21 yigitmom_ dikişler konusunda çok haklısın, dikişlerim o kadar güzel atılmış ki maşallah hiç sıkıntı yaşamadım. Ben çok araştırdım ilk gebeliğimde, gerek internet olsun gerek çevrem olsun memnun kalmayan tek kişi yok. Cinsiyet nedir 🤗
Kubranur21 Selamun Aleykum kizlar ben 20 yaşındayım ilk gebeligim 2 yıldır evliyim 36+6g hamileyim başından beri Mahmut erdemogluna gidiyorum Allah Celle Celaluhu nasip ederse doğumda orda olacak sezeryan InsaAllah
Fatos21 Kubranur21 20li yaşlarda annelik ne kadar güzel, bende bazen eşime kızıyorum keşke daha önce tanışsaydık 1,5 yıl nişanlı kalmasaydık hemen anne olsaydım diye 😂 sağlıkla kucaklarsın inşallah yavrunu
Sukufe Fatos21 mrb bende diyarbakırda yaşıyorum 21 yaşındayım 2 yıllık evliyim 6 haftalık hamileyim daha geçen hafta develete gittim şu an özel için durumum yok ama devlette hiç ilgilenmiyor cidden bilmiyorum hele biraz daha geçsin bakacam artık ne yapacağıma
Fatos21 Sukufe hayırlı olsun bende suan 6 haftalığım. Devlet gerçekten o kadar ilgisiz ki doktoru ayrı ebesi ayrı hasta bakıcısı aynı şekilde, ama iyi olanlarda nadirde olsa varmış. Rabbim imkan verirde herkes en iyi şekilde doktorlara gider inşallah.
yigitmom_ Fatos21 Allahın izniyle bir erkek bebis bekliyoruz canim sen😍 Mahmut hoca sezeryana kaçıncı hafta alıyor bilgin var mı benim bebek ters asiri ağrılarım var her gidisimde hocam gun verecek misiniz diye diye ömrünü yedim adamin 😂
Fatos21 yigitmom_ benimde 10 aylık bir oğlum var, 6 haftalık hamileyim bakalım bunda cinsiyetimiz ne olacak 🤗 inan hiç bilmiyorum ilk dogumumda normal dogum sancımla gittim, sezeryana alınmam gerekti 🤷♀️
Sukufe Aysesirac geçen sene onun yanında çocuk tedavisi gördüm bi dönem ne kadar bu seneki muane ücreti
yigitmom_ Fatos21 ay öylesi daha zor ya beklenenden dışı birsey yaşamak Rabbim bir avazda kurtarsın hepimizi😍
Melek36 Deletedmom029 merhaba dun doğumumu yaptım. Doğum ücretine dahil pek birşey yok. Lohusa şerbeti veriyorlar sadece farklı olarak.
Lilensa Fatos21 ömer yalınkaya gidiyorum dünya doğuma 29 hafta olduk uykusuz geceler geçiriyorum fıtığım var bide bacaklarıma vuruyor uyuyamıyorum 26 yaşındayım ilk hamileliğim.
Cagla22 Fatos21 bende aslen Diyarbakırlıyım kızlar ama uzakta gurbetteyim ne yazık ki. Nasip işte . Fakat ordayken yunus çavuşa gidiyordum çok iyi kendisi