Melek36 sağlıklı bi şekilde kucagına alırsın inşallah 🤗 yaş farkı baya varmış, bende 2. Çocugu bilerek erken istedim, beraber büyüsünler en azından zorlanıyorsam ikisine zorlanayım dedim 🤷♀️ Emzirmeye gelince bende hani annelerimizden bırakılması gerektigini duymustum, hem araştırdım hem doktorumla görüştüm sorun değil, zamanla zaten tadı değişecegi için kendi bırakacaktır dedi. Dediğinide bi araştırayım.