HappyMom normal bi bebek mağazasından prego markalı park beşik aldım indirimdeydi 600 tl ye geldi. Hem kullandıktan snra kaldırabiliyosun benm için en büyük tercih sebebim bu. Çünkü geçici bir süre kullanılacak birşey bir sürü para verip evde kaldırılmıyacak şeklde olan beşikler bana hiç mantıklı gelmedi hemde fiyatlarıda uygun. Biraz büyüdüğünde genç odasını kaliteli almak daha mantıklı.