HappyMom yatak odamın çok küçük olmasından ve önce görüntüye önem verdiğimden dolayı 400tlye sepet beşik aldık babasıyla, onunda hayalindeki bebek beşiği oydu krem dantelli falan yatak odamıza uyan ağır bir prens beşiği😬😬😬 5-6 ay kullanıldıgını bizde biliyoruz ama suandan odamızda kocaman bi yatak almak istemedik zaten adım atmaya yer yok zamanı gelince alırız uygun bi park beşik bişe bakarız o zamana bi gelsinde ☺️