Rabiast
Sabah buna benzer bi post vardı oraya da yazdım aynı yorumu canım.
Ben henüz doğum yapmadım.
37. haftam bitti ve ciddi anlamda korkularım başlamıştı özellikle de etrafımdan duyduğum korkunç doğum hikayeleri,burada okuduğum sancı acıları sonra dikiş acıları vs.
Sonra instagramda takip ettiğim bi dr.nin yazısk beni inanılmaz etkiledi.Uzun bi yazı ama bi bölümünü aktarıyorum.Bizi en motive edecek kısmı şurası;
"Şunu hiç unutma;
Düşük yapmış, erken doğurmuş ya da doğum anından önce bebeğini karnında kaybetmiş binlerce insanın içinden sıyrılarak sağlıkla sıhhatle doğum anına gelmiş olmanın şükrü ile bu kasılmaları seni bebeğine kavuşturacak dalgalar olarak görmeyi başarırsan muhtemelen her şey çok daha kolay olacaktır."