Rabiast
Ne kadar korksakta o bebek bı şekilde doğacak sonuçta .
Normal olsada sezaryen olsada bebeğine kavuşunca bı bakmışsın hemen iyileşmişsin
Bende çok korkuyorum sezaryen olacağım
Başlarda entresan bir şekilde bebislerime kavuşma heyecanı sanırım ki hiç korku yoktu ama
Benim de Son 15-20 gün nerdeyse inanılmaz bir korku sardı
Ama o mis kokulu kuzularima kavuşacağım için de sabirsizlaniyorum
Hayırlı sağlıklı doğumlar olsun insAllah 🙏
Bol bol dua et canım yapılacak en güzel şey 🤗