Zuhal_19 cocuk 18 yasina gelene kadar devletin himayesi altinda sigortada ve yeni yasaya gore ozellerde bile yenidogan yogun bakimi ucretsiz bez, mama, tahlil ve bakim herseyi devlet fazlasiyla oduyor cocuga sagdigin sut disinda bir bez dahi vermiyorsun bn ozelde dogurdum ayni hastanede yogunbakima alindi mesela devlette dogurup buraya getirenlerde var onlarda ucret odemiyor