Evrem1 aynen bende de öyle oluyor hem ayaktayken hem yatarken bebek toplanıyor bir yere karnım aşırı sertleşiyor patlıcayacakmis gibi ☺️ bugün resmen kasılmalarım 10-15 dakika da bir oluyor sabahtan beri kağıda yazıyorum bakalım, araya çekilmez bir agri filan gelirse yarın hastaneye giderim. Doktorum yat dedi evde bol bol kalkma dedi 5 kasıma kadar bebis karninda kalsın dedi 😂 sanki ben diyince kızım aaa kızıyorum 5 kasıma kadar karnımda kal çıkma diyince dinleyecek 😂😂😂