Ademnilay ben geçen hafta da nst çekildim orda her şey normaldi, yani sancı filan yoktu... kasılmalarım oluyor çok sık bir şekilde karnım sertleşiyor, ama sancı şeklinde henüz bir şey hissetmedim. Bir de şeyden korktum alttan muayene edince, doğum sancısını tetikliyormuş ya ondan aşırı korktum 😱