Srn18 doktora bebeğimi kontrole götürmüştüm o zaman doktor bile lohusaligimi yalnız geçirme bı büyüğün olsun yanında demişti. Biri olsun bence eşinle zorlanabilirsiniz normal doğum da olsa oturup kalkamiyor insan ben ilk bir hafta her gece ateşlendim eşimle hastaneye gittim acile bebeğim annemle kaldı evde. Sizin belki çok güzel geçer doğum ama yine de ihtimalleri düşün