Srn18 Her doktor niyeyse farklı yönlendiriyor canım 🎈 Ben doğum yapmadım ama doktor yanında çalıştım. Bildiğim şu; Normal doğumda ayakta duş almanda sakınca olmuyor hatta o gece bile yapabilirsin diyorlar direk oraya su vurmuyorsun ayakta duş alıyorsunya 👍
Sezaryende ise 3üncü günden sonra banyo öneriliyor. 💗