Esssrraaa birazda cilt yapısıyla ilgili olduğunu düşünüyorum. Benim çatlamaya meyilli bir cildim var 35. haftaya kadar çatlama olmamasının sebebi lierac diye düşünüyorum. Bebişimiz biraz iri ve karnımda büyük o yüzden çatlama olması artık normal. Ben öneririm lierac kullanmanızı evet fiyatı biraz pahalı 3. aydan sonra kullanmaya başladım şu an 2. kutu bitmek üzere 3. kutuyuda alacağım kalanı doğum sonrasıda kullanırım.