Esssrraaa ben lierac kullandım ama yine de çatladım. Karnım değil ama basenlerim de çatlaklar oluşmaya başladı. Şuan lierac bitti bebe yağı sürüyorum. 31.haftadayım. Siz önleminizi alın bence çatlayacağınız varsa da çatlıyosunuz 🤷♀️Özellikle kaşıntı geçiyo vücudu nemlendirince. Benim öyle oldu en azından. Bir de ne kullanırsanız kullanın vücudunuzun her yerine sürmenizi tavsiye ederim, hiç beklemediğiniz yerlerden çatlıyo malesef😑