Aylaayvaz ciğer i doktoruma sordum . Yüksek miktarda A vitamini içerdiği icin bebege zararli olabiliyor dedi ve ayrica sakatatlarda parazit olabileceginden de önermiyorlar. Lekeye sebep oluyor diye birsey yok. Diger sebeplerden de leke olacak olsaydi eskiden dogan cocuklarin yarisindan fazlasinda dogum lekesi olurdu. Annelerimi ninelerimiz hamileleikte hicbiseyden sakinmiyormus. Lütfen inanmayın bu hurafelere