Mtzkuzum Cansuu54 şimdi de kadınlar korkutuyor beni senin kıçın ve karnın erkek gibi duruyor diye 37 haftalık her gittiğimde soruyorum kız demi kesin diye 🙈olduk iğneden ipliğe herşeyini aldık bide erkek olursa diye şüpheye düşürdüler 😄😳
Mervettas Cansuu54 ben Avusturya’da yaşıyorum canm öyle kafana göre doktor değiştiremiyorsun değiştirsen bile randevu bulamıyorsun doktorlarda ondan gidemiyorum yoksa bende durmicam 🤦🏻♀️
Mervettas Cansuu54 ne biliyim valla bende yeniyim burada çok şaşırdım sistemlerine bir garip her konuda iyi yönleri de var kötü yönleri de 🤷🏻♀️
Deletedmom0065 Cansuu54 canim genelde erkekse erkenden soyluyorlar daha dogru bi şekilde. Kizsa zorlaniyorlar organ belki daha tam oluşmamiş oluyor . Ama bebegin kemik yapisindan falan da anliyormuş bazi doktorlar. O doktorun tecrubesine kalmiş artik:)
Cansuu54 Deletedmom0065 aslında tam tersi olmalı bence erkeğin pipisiyle kordon karıştırıldığı için onu ayırt etmekte daha zorlanmaları gerekir, kızın herhangi bir çıkıntısı olmadığı için daha net anlaşılmalıdır diye düşünüyorum 😏
Deletedmom0065 Cansuu54 şöyle de bir şey diyorlar kız bebekler göstermiyormuş. Bilmiyorum hurafedir heralde ama tecrubelerine dayanarak çok soyleyen var bunu. Erkek erken gösteriyor kendini falan diye.
Cansuu54 Deletedmom0065 benim aklım almıyo artık böyle şeyleri valla tek derdim cinsiyet için gittiğimde ihtimalli yüzdeli birşey söylememesi ☺️Bakalım hayırlısı olsun hepimiz için🙏
Arzumworld Deletedmom0065 hurafe degil cnim pipi disardan belirgin glrulen birsey oldugu icin erkegi erken görüyor doktorlar kizi da pipi yoksa kiz diyorlar ben banu ciftci var onun aplikasyonunu takip ediyorum oda öyle dedi
Arasblt Cansuu54 ben 13 hafta 5 fünlük hamileyim canım gittim doktorum kız bebek annesi dedi bende yüzde kaç hocam dedim 🤭☺️Oda bana yüzdesi yok kız bebek dedi
Cansuu54 Arasblt demek ki net görmüş ihtimalli konuşmadığına göre☺️ Sağlıkla hayırlısıyla kucağına al inşallah canım🙏🧿
mervekrkkc Cansuu54 12 de kiz denildi 15 oldum.ki denildi doktorla alakali bence doktoruna guveniyosan sozunede guvenebilirsin
Elifb Kızlar ben karbonat testi ilk gebeliğimde yaptım tuttu çevremde kim varsa onlara da söyledim onların da tutmuş siz denesiniz mi
Elifb Cansuu54 idrarını bir Bardağın yarısına koy ve üzerine bir tatlı kaşığı karbonat ekle köpürürse erkek direkt dine çökerse ve köpürmezse kız hadi deneyin bakalım sizde tutacak mı