Deletedmom0065 ben 2li test yaptırmadım canım o yüzden bu haftalarda gitmiş olmadım, artık 14ü beklicem belki o zaman bile vazgeçer bir kaç hafta daha beklerim net bişey söylensin istiyorum ama burda yazılanları okudukça bunun imkansız olduğunu düşünmeye başlıyorum😂