Asli92905 bana da dün doktorum bir çıkıntı var %70 erkek bu dedi 😊 12+1 dim. 16. Haftada yüzde yüz netleştiririz dedi ama içimden bir his kız diyor, cidden doktor yapılabiliyor mu? Ki benim doktorum baya tecrübeli bir Kadın doğumcu 🙄 Sizin gibi değişenleri duyunca şaşırıyorum 😊