Real Aynen yaa az da olsa istediğini tüketmek lazım.Bende ilk 4ay hiçbirşey yiyemedim çok kustum, ondan sonra iştahım bir açıldı 2ayda 6kilo aldım 🙈 2aya yakında mide yanması beni mahvedince yine iştahım azaldı ister istemez.Neyseki bir süredir rahatla herşeyi yiyebiliyorum ama genelde patates püresi çok fazla yiyiyorum.Çikolata falan hala çok tüketemiyorum çok midem yanıyo 😯