merininyavrusu Stella_ ben de aynen sizin gibi ilk aylarda tuttum sonra bir patlama oldu resmen. Çikolata pasta vs.. Yedim de yedim. Sonra 23 haftada toplam 10 kg aldım ve böyle giderse ödemiydi şuydu buydu derken hem kendime hem bebegime zarar veriyorum dedim üstelik normal dogumu da etkiliyormuş. Dr um kesinlikle çikolata yeme dedi, özellikle belirtti. Ben de birkaç gündür başa döndüm bakalım
Boran14 Stella_ ben asla o konuda kendimi hakim olamadım yemicem dediğim gün hiç değilse bir çikolata kahve iki bardak çay tüketmisimdir hele kriz geldiyse o gün yediklerimi saymak imkansiz iyi bisi değil marifet gibi anyatıyorm ama
Gozdearslaner SeeDaa ben ıctım canım ara ara bı bardak bıseyde olmadı ılk 3 ay onemlı sonra bısey olmuyo
Deletedmom0810 Stella_ ben 6. Haftadan beri yiyorum şu an 13 haftalığız doktorum da izin veriyor Bi sıkıntı olmadı 🙈 hatta 2 kilo verdiğimi öğrendim bugün. 7. Haftada 56,5 çıkmıştım bugün 13. Hafta 54 kiloyum😂
Kismetmira Stella_ valla cnm yiyorum ilk hamileligimdede yedim hiç bişe olmadi kızım sapasağlam maşallah korkma derm😊
Caydemir Stella_ yemiyorum hic ama aklimdan da cikmiyor. Esim olmasa gunde bir poset abur cubur yerim herhalde. Gozumun onunden cipsler cikolatalar gitmiyor😂ama dayaniyorum💪
Kucukprens06 Kızlar bende dayanamıyorum ama 16.haftadayım 12.haftaya kadar hiç kilo almadım son dört hafta içinde 3kilo almışım ve meyve cok istiyor benim canım da sürekli mandalina yemek istiyorum doktor bir ayda üç kiloyu meyveden almışsın dedi benim boyum uzun etraftakiler hep çok zayıfsın dediler bu ay karnım çıktı resmen ha bide muz yedim hergun bir tane artık meyve porsiyonlarımı azalttım napiyim mecbur
Real Ozgearslnn can cekince azda olsa abartmadan yenmeli .ben ne yesem çıkarıyordum o yüzden yemek tarzı şeyler asla yiyemiyorum bisküvi çikolata patates cips bunları çok yedim .
Ozgearslnn Real Aynen yaa az da olsa istediğini tüketmek lazım.Bende ilk 4ay hiçbirşey yiyemedim çok kustum, ondan sonra iştahım bir açıldı 2ayda 6kilo aldım 🙈 2aya yakında mide yanması beni mahvedince yine iştahım azaldı ister istemez.Neyseki bir süredir rahatla herşeyi yiyebiliyorum ama genelde patates püresi çok fazla yiyiyorum.Çikolata falan hala çok tüketemiyorum çok midem yanıyo 😯
Ecegul Stella_ ben kendim yapıyorum evde canim cok isterse😂 kek veya biskuvili pudingli pasta. Canim cips isterse patates yapiyorum firinda ayni kizartma gibi oluyor
Gozdearslaner İlk 3 ay yemedım sonrasında kendıne ıstesende hakim olamıyosun zaten sürekli canın bıseyler ıstıyo hamılelıkte daha cazıp gelıyo hersey sonra gelsın kılolar 😄
Serenty BeybininAnasi 😂😂 benim 20 Haftada patladı.bugun dayanamadım bir paket bitter çikolata yedim.normalde canım çok isterse pir parça yer bırakırdım.
Slnbsr Stella_ yemedim çünkü midemi yakıyo Çikolata zaten sevmezdim hiç yemedim Hatta geçen kuzenlerim gelmişti pudingli kakaolu kekli muzlu tatlı yapmışlardı hepsi gözümün önünde yedi çatal bile değdirmedim