susu8 Hatice_ceylan bizde 13. Haftadayız doğum nisan sonu gözüküyor :) hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde gelsin minnoşlarımız ❤️ tüp bebek, kasık ağrısı veya lekelenmesi olanlar var mı aranızda?
Suheyla19A Hatice_ceylan 16+5 iz cok sukur hersey yolunda dunde erkek olduğunu ogrendim bulanti bitti gitti zaten cok yaşamamıştım boyle boyle devam ediyorum 😊
Hatice_ceylan Suheyla19A ay benım kontrolume daha var 7 hafta ya bızde ogrenmek ıstıyoruz ama haftamızı beklıycez mecbur
Ummugulsum_44 Burc91 mehmetgulsumkatik burdan ekleyin isminiz nedir ben hemen numaramı atar mesajı silerim eşim görmeden
Buketttt Hatice_ceylan 13nisan bekliyoruz, ben 8nisan doğumluyum oğlum da benle aynı gün doğarmış diye düşünyrum bazen😂
Esraltay Tgb2310 bende 12+6 dayım hiç kusmadım bulantım olmadı millet sus nazar değecek diyor ama ben hamile olduğumu bile unutuyorum bazen 😊